Tuesday, February 2, 2010

kursus lagi

Penat gak kalau asyik kusus je...macam nak tido je dgr penceramah ckp...aku bukan apa mlm td tk cukup tido...peti ais rosak...dok mikir mana nak letak susu anak aku nih...lambat lak idea...lastly on econ bilik atas pas tu letak botol susu kat temapt yg directly kena angin...tak berapa briliant la idea ni...poning kepalo den...

Idea utk hari ni...pum simpan kat opis pas tu anta terus kat umah kak semah...

Ngantuk la...nak sambung kusus nih, Restaurant Service...