Saturday, February 27, 2016

n3 hari ni

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Apa kabar semua?

Harapanku semua sihat walafiat

Hari praktikum minggu kedua. Alhmadulilah


Hari ini pertama kali sejak aku bergelar pelajar tak dapat hadir kelas selain sakit.


Hubby berkursus di luar daerah


Aku kena ambik anak-anak sekolah.


Anak-anak pasti gembira dan tak sabar nak tunggu waktu balik sekolah


Hari ni sepatutnya aku pergi kelas kat UTM...career development dengan Dr Aqeel.... apakan daya... aku dah text dia di atas ketidakhadiranku...dan dia memang baik dan sangat memahami. Thanks Dr.



Biasa kalau ada kelas balik kompem sampai rumah lepas maghrib....



Nak ajak diaorg keluar sekejap beli selipar sarah, tudung minhalina dan si kecik mesti nak barang jugak. Huh!


Apala marissa pow aku ek...alamak...jangan la mainan lagi....tunggu je la ptg ni





No comments: