Monday, June 2, 2014

Kisah anak masa cuti sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera....


Nak cerita tentang apa ea?


Ok....


Aku ada 3 orang anak perempuan...9 tahun, 6 tahun dan 3 tahun....yang sulung Nur Minhalina, kedua Nur Sarah Raihana dan ketiga(setakat ini) Nur Marissa Khairunnisa..


Yang sulung dah ikut kakak aku ke Kelantan...


Kedua, duduk kampung ....nak duk ngan mak atok dan ucu katanya....


Ketiga...huhu...nak duk ngan mak long aka kak long aku kat Taman Cempaka, JB....


Mengapa mereka tak nak duk ngan pengasuh ea?


Biasalah...duk ngan pak cik dan mak cik ini manja lain sikit...layanan memang kelas pertama....semua hendak diusahakan....


Aku ngan bapaknya, bukan tak layan sangat tapi ye la dalam mendidik anak ni kena tegas dan pada masa yang sama penuh dengan kasih sayang...


Mungkin kalau aku tidak bekerja, rasanya mereka akan duduk bersama aku kan...(ayat pujuk diri sendiri)


Bila balik rumah, rasa kosong je...kalau ada lak...riuh rendah...bingit jiran sebelah hihi....


Rindu sangat kat anak-anak....Ya Allah, lindungilah mereka...


nur marissa khairunnisa

nur sarah raihana dan nur marissa khairunnisa

sarah lagi

marissa

marissa

marissa masa di Pontian, kg abah mertua

di Hutan Bandar Putra, Kulai

Sarah dan Marissa

Minhalina dan Marissa

Minhalina, Sarah dan Marissa

Minhalina

No comments: