Monday, May 19, 2014

Sekadar Luahan hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera....


Semalam aku rasa moody sangat...tapi aku cepat-cepat alihkan perasaan itu jauh-jauh dari hati ini...hasutan syaitan semua ni....


Kenapa?

Aku emosi sangat ni?


Ntah la...


Apa yang berlaku?


Sebenarnya....


Pagi-pagi  tadi ada orang dah raba pinggang aku yang dah gemuk ni...hihi...ye la...bujang dulu 47 sekarang 70 kg hahaha...cakap "watch your waist"


Pastu ada lagi sorang cakap, aku mengandung....huh!gemuk kan la...nak cakap


Sentap dan sedey...macam tak nak makan...tapi hari ni jer..hahaha


Petang balik keje aku tanya hubby

Aku: beb, orang cakap i gemuk...i kecik ati sangat...i tak kacau hidup orang pun
Hubby: Apasal nak dengar cakap orang, i ni hubby u ok je....lagipun biar gemuk tapi sihat, kalau kurus lemah je..buat keje pun tak larat...
Aku: berbunga je hati ni...(harap-harap diet capati dan tosei aku berjaya)


babai....tata....daaaaa

No comments: