Sunday, May 18, 2014

Majlis Perpisahan Ketua Jabatan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Sebenarnya ini dah lama...tapi tak pe la...nak share jugak kat sini....


Aku sebenarnya dah lama kenal Ketua Jabatan aku ni...Rosnah Binti Rahmat....


14 tahun dulu aku pernah numpang rumah dia sementara cari rumah sewa...kebetulannya orang Parit Raja...Bekas cikgu kakak dan abang aku dulu kat Sekolah Tun Ismail....


Beliau seorang yang baik dan pemurah bagi aku....boleh ajak gurau jugak....


Apa-apapun layankan je gambar-gambar momento aku ni semasa Majlis Perpisahan Beliau, Cik Hajah Rosnah Binti Rahmat...tema Pink...tu yang nampak cantik dan harmoni....
Kak Anita dan Wan Nurhaslinda

Maria dan Mek Rosnani





Aina, Liza, Syufiah dan Mai kot...

Hani, Zira, Dayah dan Aida


Nyi Imas Muhammad Chong



Ni Haji Hairul...cuti belajar PhD tapi selalu ada time majlis macam ni...

Ni Logais...kami semeja

Meja VIP dan yang diraikan...Tn Syed, En Amin, Kak Ton, Zul, Chot, wani dan Kak Ann

Mai, Fiqa, hanis dan Azizah

tepi tu Sabrina


Shila, Kak lin dan Kak Mai

Rut tengah bagi ucapan istimewa dan Faddy tengah belek-belek cincin kahwin..huhu

Akashah, Nadzlin dan Shila

Fiqa lagi

Fatimah dan Mazlina

nyanyian oleh Pengurusan Pelancongan

Our boss

nyanyi lagi...dapat microphone tak nak berenti...

Kak mai, Rahimah, Zuhaila, Shina dan Rut



Mira,Anipah, Shina, Hidayati dan Aiza

Erlia, Mazlina, Halimah, Mira dan Anipah




Nyanyi sama-sama...asyik!



Diaorang ni asyik posing je...

Nak bagi caption banyak la sangat...ni semua antara staf yang dapat hadir di Mutiara Hotel JB....time ni ada yang sama-sama...huh!best...semua sporting beb....



Persembahan yang best...nyanyian bersama-sama dengan iringan organ dari Rut...lagu Memori Tercipta oleh Shila Amzah...di bawah ni liriknya...sedih beb


Lirik Lagu Memori Tercipta - Shila

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/07/lirik-lagu-memori-tercipta-shila-oiam.html#ixzz323XB0tAe

1 comment:

Rosnah Rahmat said...

terima kasih............sungguh terharu......masih ada yang kenang............ho ho ho