Sunday, April 20, 2014

Menjadi GURU PENDIDIKAN KHAS (pt 2)

Assalamualaikum dan salam sejahtera....


Sambungan entry lepas....nape aku ambik bidang ni....


Abes STPM aku macam biasa amek borang masuk U...masa tu berebut2 kat pejabat pos nak ambik borang punya pasal...tak macam la ni...semua online...


Dah tu ramai pulak yang kirim borang..huhu...nak sampai ke depan kaunter tak yah beratur nak lenggang2 kangkung...sebabnya orang bertolak2....akhirnya dapat ke depan kaunter dengan sendirinya....



Balik rumah...dengan tak sabarnya isilah borang-borang yang banyak muka suratnya....huhu...buat pilihan...


Atas alasan senang dapat kerja, aku pun pilihlah Pendidikan Khas UKM  sebagai pilihan utama.aka pertama....


Bila result keluar, makanya keputusan pun baik....dengan ekonomi dapat B, akupun tukar la kursus guna infoline UPU....caranya tekanlah *aaaaaaa tutup ngan #....aku lupa tekan butang # kat telefon...makanya aku kekallah denga kursus tu...


Aku redha dengan keputusan yang aku buat tu...akhirnya jadilah aku "GURU PENDIDIKAN KHAS!"


Inilah dikatakan suratan yang ditentukan oleh ALLAH...kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya....



#tobecontinued#

No comments: