Sunday 6 April 2014

Luahan perasaan

Assalamualaikum,selamat pagi....
Alhamdulilah dapat lagi kita menghirup udara yang nyaman ini. Memetik kata-kata seorang ustaz tentang setiap sedutan nafas kita ini Allah beri percuma...tetapi kita masih tidak bersyukur....


Setiap saat pastikan kita sentiasa menuturkan kata-kata yang baik sebagai tanda kesyukuran kita...


Pagi-pagi aku gagal dengan hasutan syaitan....aku sangat marah...aku mengharapkan agar semua seperti yang aku harapkan...yang baik-baik, namun aku gagal...ampunkan aku Ya Allah...

Aku perlu sedar yang semua orang tak sama....kita mengharapkan semua orang positif...aku harap aku akan menjadi lebih positif...berkawan dengan orang yang positif....dikelilingi orang-orang yang positif...sentiasa bersangka baik dengan orang lain...kita kena berubah...Ya Allah bantu aku untuk menjadi orang yang lebih baik....Astagfirullahala'zim...

No comments: