Friday 29 November 2013

UUM

Assalamualaikum Dan salam sejahtera
Bertemu lagi di pagi Sabtu yang indah ini. AlhamDulilah
Semalam Atul bawak aku dan Ema gi UUM.

Ada pesta konvo kan...lagipun terperap dalam bilik je...bosan. Lagi2 orang yg macam aku ni yang suka jalan menghabiskan duit...hikhik

Bukan banyak sangat duit pun, tapi teringat orang yang tersayang...aku beli la apa yang patut...bukan tuk diri sendiri...aku ni habit suka tengok orang gembira bila dapat survenir dari aku....muahahahaha

Hubby pesan jangan beli bukan2....ala t-shirt, kaftan, tu je...yg lain2...Kat padang besaq nanti naaaa.kalau si Atul jadi bawak la...harap2 jadi....kalau tak aku naik teksi Pakcik Ismail tu...byr la rm100 pun sanggup. Tapi kalau boleh nak request sila ikat bonet belakang, takut2barang yg aku beli tinggal plastik je hihi...uzur benor aku nengoknya...hihik

Aku ni dulu2 bukan suka sangat shopping ni....ni pengaruh kawan2 sebenornya....tapi bukan nk beli sakan....ni namanya terapi minda...bosan kan asyik kerja, belajar, tapi ingat jangan  sampai membazir....

Kalau gi mana2 aku tak suka dok satu tempat  jgka masa panjang, aku selalu akan round2 satu tempat tu....sampai Hubby marah selalu, katanya"boleh tak kalau nak nak gi mana2 sama2, diulangi SAMA2!
Sebab aku selalu hilang, abis tu dia kalau beli barang lama Sgt...belek, hidu dulu...haish! Tak kuasa aku...(hubby aku yg beli barang macam sabun basuh kain, sabun mandi, ubat gigi, anak2 punya keperluan termasuk pakaian, ubat nyamuk, tisu, semua kecuali makanan) sebab tu lama....dia cerewet sikit...aku buat apa? Jaga troli....hikhik
Dah kerja dia basuh dan jemur kain sejak mula kahwin...bukan aku suruh ea...bukan jugak queen control..sebenarnya....dia cakap u kalau basuh kain tak sorting dulu...mai campur je...ye ke?
Apa aku membebel ni, layan je gambar2 di bawah,
tangkapan di pesta konvo uum

langsir dlm kelas hihi

makan jer

asyik gula je..

entah apa aku belajar ni....huhu


No comments: