Monday, November 18, 2013

KURSUS ANALISIS KUANTITATIF SARJANA HLP 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ni merupakan hari pertama aku kat sini HOTEL EDC UUM SINTOK.

Mlm td ada sesi taaruf dr pukul 8.30 smpi 10 malam lebih kurang. Lantik ajk, penghulu dan sebagainya, urusetia bgtau, jeng-jeng....ada kisah mistik...tiap orang peserta yg lepas kena gangguan..what setiap orang?....biaq betuiiii!

Mulalah aku ni fikir yang bukan2....teringat kawan2 citet yg..tempat ni...ber#@#u....OMG!

Malam pertama susah nak tido. Apa la dah umo gini takut! Bukan takut, serammm...

Untuk menghilangkan kerisauan, maka aku pun tengok tv...ngantuk tiba2, matikan...fikiran ni pun jahat...dok fikir yang bukan2 jek. Tengok tv lg....tiba2 roomate tejaga, aku pun tutup balik tv....tutup lampu kt ats cermin....tido....!

Alhamdulilah....dpt tido dan bangun kul 6 pagi le....

Alhamdulilah dah hari kedua. Asyik mengira2 bila nak balik...huhu
Tilam yg tak berapa empuk mcmkt GM HOTEL 
Tingkap sebelah katil


Lagi

Macam kedai runcit tak?

Luas kan bilik ni, tp wardrob mcm kt kamsis  dulu

Dressing table



1 comment:

Anonymous said...

Cantik tempatnya. Kami kat btp jb...x berapa selesa. Bilik kotor berhabuk mcm dah lama x guna. Wiring byk short. Sink tersumbat. Selimut xde. Tapi alhamdulillah selesai dan dpt byk ilmu yg bermanfaat.