Wednesday, November 20, 2013

EDC-UUM lagi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Kita bertemu lagi....ni antara pemandangan yang sempat aku snap sementara tunggu si Atul a.k.a Rabiatul Adawiyah hihihi.....kesian dia dlm sibuk2 sempat tolong kawan ni....yang sangat2 memerlukan bantuan....nak jalan jauh....bukan tak cukup makan kat sini tapi biasalah malam tak de kelas....nk ngunyah kan....mana tak naik badan...haish! Tu yg ada kawan yang sangat lama tak jumpa bagitau "cantik badan ko ek"..aku pun senyum je dan balas" suami jaga baik sangat, tu yang jadi gini"

Apa aje la.....i dun care yang penting...i happy maaaaaaa..
Layankan tempat2 best dalam EDC UUM ni...
Sila cuci mata

Lagi cuci2 mata

Lagi .....

Dan lagi...

View dari bilik aku....

Ni jugak...hijau je

Ni dlm kelas, biasa la....majlis ilmu ngantuk....

Ni jugak....

No comments: