Tuesday, October 1, 2013

post raya versi terlewat....

Assalamualaikum
Entry ni sempena raya 2013, rutin harian biasanya hari raya pertama kami akan beraya di kedua rumah iaitu rumah mak dan mertua....bagaimana pengagihan terpulang... yang pasti kami gembira dan keluarga kami gembira.dari mula kahwin sampai la ni dah 10 tahun...macam ni la....ulang alik, maklumlah walaupun dekat hubby tak nak kami raya asing2...tak nak cakap banyak layankan je foto2 di bawah ni ea...ni ada 4 org adik beradik je....3 lagi?
Andak,tak sampai lagi....Uda,pun sama....Alang, kat Sabah...taun ni tak balik...tak sihat...dia memang dah jd org sana....kahwin org sana....katanya....memang nk duk sana la....asal bahagia.....





No comments: