Thursday, September 6, 2012

Cili Centil

sapa tau cili centil angkat tangan! tak tau...aku pun sebelum ni tak tau...tau cili padi je...semalam ada kelas keusahawanan...offer diri kat Aina nak ajak pelajar khas aku pergi kebun...Aina dah tulis kat kertas apa yang perlu kami buat...sampai je stor...terkejut beruk sekejap...tengok cili yang banyak...kat luar pun banyak jugak buahnya...
Ni kebunnya...

Tengoklah buahnya yang lebat ni...gerammmmm

Rasanya makan ngan cencaluk mesti sedapppppp

Pedassssssss

Lagi...

Dan lagiiii

Model cili centil

Model ni ikut je apa aku suruh...bagus...

pelajar sibuk meninbang cili

Timbang jangan tak timbang

Packing cili

Tampal sticker pada bungkusan cili

siap nak jual 100gm(RM2.00)

berangan la tu...

banyak kan cili centil ni

kalau nak oder ada nama PIC ea

No comments: