Wednesday, July 4, 2012

Dari Bumi Melaka

Guruh berdentam dentum...di luar gerimis membasahi bumi Melaka ini....kedinginan terasa di dalam kamarku ini....hati melonjak-melonjak kegirangan...why....tengahari balik...yea yea!...rindu sangat ngan anak-anak...dah 5 hari melalui perjalanan yang panjang...dari Batu Pahat ke Bandar Baru Enstek, Ke Melaka....huh!kalau ada sayap dah lama aku terbang!


Kerja tetap kerja...penat memerah otak siang dan malam...tuk release tensen, aku n Sri g jalan-jalan shopping Banda Hilir...hari biasa kedai-kedai tutup awal...beli apa?

Cencalok
Dodol tuk mak
T-shirt untuk anak-anak yang 3 orang tuh...tu aje ea...kang abis duit..tak ada nak bayar tambang lak!

Pagi-pagi ni teringat lak kalau kat rumah...kelam kabut...masak breakfast, siapkan anak ke sekolah, suapkan makan dia....siapkan barang-barang ke rumah pengasuh...banyak kan!semua ibu macam tu....bukan aku sorang ek...


Rindu pulak kat anak-anak nih!








No comments: