Thursday, June 21, 2012

Pertandingan Memasak Pelajar Khas 2012

Pada 14 Jun 2012, bertempat di Kolej Komuniti Selayang telah berlangsung Pertandingan Kemahiran (Memasak) Pelajar Berkeperluan Khas 2012. Sebenarnya tergesa-gesa juga...dapat surat seminggu sebelum nak gi. Tanya boss katanya buat proposal mintak budget sikit untuk latihan, makan dan penginapan pelajar sepanjang hari pertandingan... Gelabah!...Buat dalam masa 30 minit je...siap...Anto ke Boss Besar. Alhamdulilah diluluskan. Pelajar? mana ada masa cuti ni...aku pun kol sana kol sini...huh! susahnya...yg nak masuk dari Penang, Kelantan, Selangor...macamana ek? Boss kata panggil balik...kena buat latihan jugak...tup2 hari selasa 12 hb boleh datang...nak gi 13 hb...haru...kul 10.00pg start buat latihan.Huru hara...ngan ulang alik Scientex, Cahaya Baru, Cahaya Masai, Kompleks Pasir Gudang...cari barang...hari yg cukup memenatkan! rasa nak balik umah dan tido je! Kul 7.00 mlm baru setel...Terima kasih Faddy...Akhirnya Johan Memasak Masakan Panas, Kedua Pastri dan Ketiga Memasak Masakan Panas Berpasangan....Alhamdulilah!

masa pertandingan...huru hara jugak walaupun dah latih!

Tak sangka boleh menang...

Kawan lama...Faz dan Dee

pastry

masakan panas

masakan panas

No comments: