Monday, June 18, 2012

Jalan-jalan Kelantan (p1)

Pada cuti sekolah yang lepas setelah berjaya memujuk hubby, akhirnya dapatlah jalan2 ke Kelantan...sebelum tu 27 hb Mei 2012...pagi2 kul 8.30 bertolak ke Putrajaya ada bengkel...duk IOI Palm Garden Resort....petang kul 2.30 sampai 7.15 malam kursus pengurusan kewangan.....malam cari makan di Pekan Sungai Chua....huhu...susahnya nak cari tempat makan...ajak hubby ke Kajang...tak mau...sesak katanya....akhirnya mana? Seri Kijang...siamese style je huhu...dapat gak makan...balik hotel tido...

Sok bangun awal...sementara anak2 tido lagi...aku ada keje penting....huh!demi masa depan yang lebih gemilang...InsyaAllah

Kul 12 check out...gi lunch kat Alamanda...kunun nak cari barang...nengok2 mahal...

Minhalina: Bu kata nak beli beg?
Aku: Tak pe la...ibu tengok2 je
Minhalina:Mahal ke?
Aku: Tak la..takut lambat nak gi Kelantan nih...jom la...hehehehe(rega satu pun sama ngan duit yang ada    dalam purse aku hahaha!)

Hubby: Mana bendanya?kata nak beli?
Aku: Tak pe la...lain kali..takut lambat...kita kan nak jalan jauh...
Hubby: ala jangan le tergesa2 relaks la...
Aku: Ha! relaks...Kelantan wooo...jauh tu..


Keluar Alamanda dah kul 2.00ptg...kul bape nak sampai nih?...bia betul la laki aku ni.........
                                                                                                                                          bersambung




Kat depan umah Tok Wan dan Mama Tok...tetap sama...7 tahun yang lalu ...aku suka...tenang...Kampung Kutan Wakaf Bharu


Tempat kursus...Club Tasek Putrajaya

Club Tasek jugak

Yang sempat candid...berangan la tu

kat umah tak ada...tu yang geram je...

tak habis2...nengok cermin...huh


No comments: