Monday, October 17, 2011

Validasi dan aku






Pening2...sangat pening...pg2 tadi rasa mcm malas nak buat...lambat nak panas enjin...lama2 ok...buat keje n buat keje...terkadang terpikir duk umah lagi best...tapi ni sume dah suratan aku bekerja...gomen....mmmm...redha...

Penat, memang penat...ngadap komputer kalau tak ngadap bebudak...hari2...tu yg kdg2 lari jap g kusus....bkn apa...nak jugak release tensen...

Aku rasa kebanyakan ibu rasa apa yang aku rasa...nak duk umah layan anak2...masak...kemas umah....umah aku dah jadi mcm kapal karam...bersepahhh!...huh!...bosannnnn

Validasi satu hal...tu la nak sgt nak naik gred...padan muko!..kan dh byk kojo...yo la takkan dah masuk 12 tahun ni nak duk 41...jek...huh! layannnnn je la....

Aku ni dah taraf2 tukun dah...lamo gak kalau pinggan lamo dah kena buang...ni org...tu la antara sebab nape aku isi borang naik gred...lamo raso dah kojo...eleh baru nak masuk 12 tahun...ado arg tu 20...30 tahun...relaks jek...tu la masalahnya...org tuh bukan aku....

Kan best ngan anak2...dapat peluk cium...mmmm...bestnya! huh!

No comments: