Thursday, January 14, 2010

refreshment

lama dah rasanya tak masukkan apa2 e3...bukan apa...sibuk..mula semester...tak de masa nak menulis...alah alasan klise...

sana sini org cerita tentang naik pangkat...sape tak nak beb...aku pun nak jugak
tapi takkan nak nganga je...orang lain duk sibuk research sana...tulis buku sini...buat jurnal sini...jurnal sana...bagus...aku suka...tak la asyik fb, ym, tagged and so on...aku...hihihi
ntah la malasnya...mungkin aku ni tak berwawasan...was...wasan...aku dengan penuh semangat sekarang...ingin menggalakkan kengkwn buat la sehabis baik...semoga segala usaha penat lelah selama ini akan mendpt balasan yang setimpal daripada Allah...aku mewakili kebgkwn yang malas...(asyik ingat nak bergolek2 atas tilam...berangan duit jatuh dari langit dan dapat naik pangkat sekelip mata)berdoa agar pintu hati kami dibukakan untuk sama2 ye...sama membuat peyelidikan, researh, jurnal dsb...yes(penuh semangat ni) dengan harapan kengkwn jangan lupa asyik kejar pangkat je...anak2 dan suami kena jaga gak kalau yg pompuan...yang lelaki tanya2 la is3 apa2 yang tak cukup...sementelah suami hang dok sibuk buat research...maklumla sekarang ni ramai awek2 cun yang bila2 masa bole ganti tugas kita ahaks...

harapan duniawi dan ukhrowi pun seiring...jangan sampai lupa nak sembang ngan aku lagik ea...maklum la suma dok ngadap pc je...hihihi...jeles gak aku tak de pc....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa....buat kak wido...stay cun...kak mai...cantik2 fesyen la ni....bole pinjam?....

jangan marah ye kengkwn...gurau je...but honestly...i miss u all and hope any news don't hesitate to tell me...coz im always mising...hahahahahaha

No comments: