Monday, August 3, 2009

Alahai...

Hari ni punya la semangat nak masuk kelas....tup tup seorang budak pun tak ada....sedikit demi sedikit darjah semangat aku semakin kurang...kalau tadi mungkin 100% dah kurang jadi 80%. Tunggu lagi...mungkin budak2 ni tak dapat cari kelas...tak pe....relaks...sabar....45 minit dah....mcmane ni?...alamak...orang yang lalu lalang dah jeling2...maleh la aku menghadapi situasi macam ni...boring...dah la aku tergolong dalam golongan orang yang impatient...idea...idea...please...blah la...jumpa ngan Cik Rosnah mintak tandatangan...alahai silap haribulan lak...dia ade kelas la pulak...

Gi kejap jumpa member2...maklumla lama tak jumpa rindu rasa hati..ingin kubertemu denganmu...alahai nyanyi la pulak...

Ala blah la sebab sume macam sibuk je...tapi tadi kan bilik C9...betul la kelas aku...ke aku yang salah masuk kelas...tak mungkin...betul...9 tahun dulu aku pernah masuk dan duduk kat kelas ni...masa tu aku assist En Kamal...Beh, Kak Midah and ramai lagi la...masa tu anak dara sunti lagi cun...alahai...


Sekarang...mak orang dah...hihihi...cepatnya masa berlalu...pejam celik...pejam celik...dan 9 tahun lebih kat sini...bila aku nak pencen nih...alahai...

No comments: